Jan 9, 2009

Магнітофон

Photobucket

От від чого я точно не відмовлюсь. Ну можна, звісно, не олдскульний як на фотці, а просто нормальний і фуричащий. Знаєте для чого він мені? Звісно, для оцифровки раритетів - якби хтось справді подарував, тут поступово наросла б гора смачнющих ріпів з них. Бо деякі речі в мене справді ексклюзивні і я навіть сумніваюсь чи мають деякі з них відповідники десь в реальному світі в такому ж неюзаному стані. В неті цих записів точно не знайти.
Єдина заувага - мафон має нормально відтворювати звук і мати лінійний вихід.

fett_messer

9 Comments:

parazitakusok said...

краще хай такий дарують:
http://www.vintage-audio.com.ua/pict_mod/cat_items/339_pict_big_optonica_rt3838_b.jpg

sergeylittle said...

...никто не слышал Стренглерс - в мафонах тока Жаба в Дирижопле)))))

gycel said...

Ого, такий точно не подарують ))

parazitakusok said...

продюсер Жабы тебе все подарит как с куста ;))))

gycel said...

ну-ну =)
слухай, ти про політику тут принципово не пишеш чи просто нецікаво?
от хотів тобі закинути харошу штуку
http://fett-messer.livejournal.com/136635.html

parazitakusok said...

про політику - принципово, бо не хочу матюкатись (взагалі).

gycel said...

догнав = ) я теж так думаю )

Anonymous said...

В мене є SONY TC-W320, одна дека ідеальна, друга правда підсвитує деколи плівкопротяга. Можу для доброго діла подарувати. Пиши kompik@ya.ru. Дуже схожий на http://esupport.sony.com/graphics/select/selectimage42.jpg

gycel said...

вже пишу, дуже кльово! забираю, коли така ласка :)