Jan 12, 2009

Пам´ятаймо Пако

Вогні Великого Міста та Юрко Покальчук – три надзвичайні альбоми

Жанр: experimental, ambient, free jazz, rock, avantgarde, downtempo, poetry

Вогні Великого Міста та Ю.Покальчук - Вони кажуть (2002)

Бітрейт: 320 кб/cек


Photobucket


Трекліст:

1. Смерть (Федеріко Гарсія Лорка)
2. Гітара (Федеріко Гарсія Лорка)
3. Тополі (Федеріко Гарсія Лорка)
4. Самотній (Поль Елюар)
5. Розчиняються двері (Октавіо Пас)
6. Тремтіння (Гуннар Екльор)
7. Не можу без (Юрко Покальчук)
8. Хто ти? (Юрко Покальчук)
9. З книги Еклізіяста (Біблія)
10. Вони кажуть (Юрко Покальчук)
11. Слово (Юрко Покальчук)
12. Химера (Юрко Покальчук)
13. Корабель (Олаф Г.Гауге)


скачати 1ч.
скачати 2ч.



Вогні Великого Міста та Ю.Покальчук – Тополі (2002)

Бітрейт: 320 кб/cек


Photobucket


Трекліст:

1. Я сказав тобі це (Поль Елюар)
2. Два тіла (Октавіо Пас)
3. Тополі (Федеріко Гарсія Лорка)
4. Дорога з кровї (Октавіо Пас)
5. Розчиняються двері (Поль Елюар)
6. Колони (Октавіо Пас)
7. Гітара (Федеріко Гарсія Лорка)
8. Самотній (Поль Елюар)
9. Гора Час (Гуннар Екльоф)
10. Карб (Октавіо Пас)
11. Вампір (Рад’ярд Кіплінг)
12. Єдиний син (Рад’ярд Кіплінг)
13. З книги Еклезіяста (Біблія)


скачати 1ч.
скачати 2ч.



Вогні Великого Міста та Ю.Покальчук - Гіро Лам Бей (2004)

Бітрейт: 193 кб/cек - але зріпано добре, все чути


Photobucket


Трекліст:

1. Гіро Лам Бей
2. Готелі
3. Я тебе не люблю
4. Амстердам
5. Крик ножа
6. Дощ
7. Ікар
8. Тиша
9. Три пажі
10 .Циганка
11. Вона сказала
12. Ім`я
13 Не наступайте на любов


скачати


Дуже люблю ці альбоми, вони не просто симпатичні, а справді надзвичайні – у прямому сенсі слова – в українській музиці схоже, мабуть, відкопати можна, але височенний рівень цієї музики і цілковите занурення в читані тексти справляють цілком унікальне враження.

Писати про них можу дуже довго – багато пов´язано цікавих спогадів навіть з самою назвою гурту, можна багато цитувати (але тут це навряд має значення, цитувати цікаво в живій розмові, маючи змогу дивитись ув очі другові чи просто співрозмовникові, а в мене останнім часом як в тому вірші Жадана – спілкуватися з друзями будеш факсом, якщо в тебе, звісно, будуть друзі, а в них факс… - ну от, процитував =) і це трохи засмучує, починаєш скучати, але така музика досить добре врівноважує і водночас спонукає уяву і думку.

Особливо мені подобається альбом «Гіро Лам Бей» - певно, через те, що там усі тексти Юркові – там виявилось багато таких треків, що охоче переслухую в різних настроях і ситуаціях.

І головне – вони мудрі, в них є відчуття справжнього. Недарма я його шукав (перші два зріпані з оригінальних дисків), а допомогла мені з цим чудова подруга Оля, і я дуже вдячний =)

А оригінальні диски можна ніби придбати на Умці (перші два) і на Артвертепі (третій). І

це не порожній заклик – якось у мене був на Петрівці влітку німець, якому була потрібна україська експериментальна, авангардна і всяка така «позажанрова» музика. Він дуже хвалив Krobak´а, якого я вже хотів згадати – а врешті після купи англомовних дифірмабів на адресу саунду ВВМ узяв «Тополі» і дуже шкодував, шо вже витратився на книжки і не може забрати й «Вони кажуть». Отак.


fett_messer

2 Comments:

Klodius said...

Дякую дуже!!
Це рідкісні альбоми, у мене тільки "Тополі" є, а теперь - ціле багатство=)

parazitakusok said...

Так!!! Славимо Фет-мессера! ;)