Feb 19, 2009

У підвалі вирує життя (Кременчук, 13.02.2009)

Власне дізнався про напівакустичне зібрання поціновувачів якісного саунду досить таки випадково. І напевно моя б псевдо-металічна особа і не потрапила б на нього, якби не кілька збігів обставин:
1) тре мати гарних друзів друзів, аби бути в курсі всіх місцевих андеґраундних подій;
2) не треба недооцінювати анімешників ^_^

Власне до чого це я.

Просто вперше почув про це дійство від однієї знайомої (друга мого друга :-) ) і одразу мене зачепило за живе те, що має відбутись насправді живий виступ без купюр та зайвого фетишу на кшталт того, що відбувається у місцевих клубах.

Хоча про це я тільки здогадувався і тільки ще один друг-анімешник (див. пункт № 2) надав мені додаткову інформацію та сам вирішив йти на дійство. Наявність супутника (хоча пізніше виявилось, що я не знав про всіх хто з нами йтиме) надала мені рішучості...

А вона не була зайвою, бо більшість присутніх на підвальнику були цілковито мені незнайомі (хоча неодноразово їх бачив на сейшенах та місцях накопичення неформалів), за виключенням кількох дівчат, яких колись бачив кілька разів зблизька :-) Як би там не було, але в далекі далі мене надіслано не було, що звісно додало ще трішки рішучості.

Але облишимо описову частину і перейдемо до самого смаку - власне виступу.

Першими виступали наші земляки фольк-роковий гурт „Агарти“, який заспівав з десяток пісень схожих на творчість гурту „Мельница“. Солістка Олеся (дуже приємна та гарна дівчина, в чому ви зможете переконатись почитавши далі) кільканадцять разів повторювала, що склад гурту не повний, а якби були всі то взагалі б всі здохли б із заздрості.... або точніше те, що пісні б звучали на багато краще.

Але і так було чим насолодитись.

Мелодійний спів під гітари та „сопілку“ (не знавець я духових інструментів) примусив всіх слухачів несамовито плескати після завершення кожної пісні.

.... А потім був перекур.

От що мене дуже здивувало і сподобалось, так це ставлення організаторів до слухачів. Розумію що всі друзі та знайомі але щоб всіх закликати до концерту і не починати поки хтось не повернеться... Мега респект та уклін.

Відзначився лідер Прибульців, який завжди бігав і скликав чи навпаки радив ще почекати: за пивом сходити, перекурити тощо, - доки все як слід не налаштують, бо звук має бути якісним...

Все було бадьоро, мелодійно, та культурно.

Другими виступали полтавці, які трішки запізнились на паті, і які на жаль мусили майже одразу після виступу, послухавши кілька пісень Прибульців (які „закривали“ підвальник), поїхати.

Стиль гурту „Арканар“ однозначно визначити не вдалось, але почали вони з традицінного вже на той момент фольк-року і завершили дарк-фолком, або щось навіть на кшталт „Оля и Монстр“. Посміхнув дещо „чукотський“ присмак їх фольку (одяг та застосування варгану). На трубі та різноманітних сопілках в цьому гурті грав Фелікс (він же здається виступав колись, а мо й зараз виступає, і з гуртом „Онейроїд“). Для хоробрості інколи солістка відсьорбувала щиро надану в користування шмурду від соліста Прибульців.

Останніми виступали „Зниклі прибульці“.

От такого завершення вечора я не очікував. Якщо під час виступу попередників „глядачі“ інколи брали в руки бубен, тамтами чи які інші інструменти та охоче допомогали виконавцям, то в цьому випадку вийшов капітальний оркестр і до 3-ьох виконавців додалось ще десь з 10 „сторонніх“ (аматорами їх точно назвати не можу, бо реально там були представники і 2-ох перших гуртів і наші місцеві самородки).



Прошу вибачити всіх панів візуалістів, але фотографій не робив, а з відео що сам знімав - все виклав. Власне виступ першого гурту та половину виступу другого знімали на якісну відеокамеру... Відео обіцяли перзентувати мені одразу після того, як буде зведено. Тому викладу тут обов’язково.

П.С. Почали розходитись люди десь о 00:00, але концерт ще досі продовжувався. Б

уло виконано кілька вилазок по пійло (певен на нього пішли всі гроші зібрані за вхід :-) ) та зовсім змінено формат виступу...

Тепер настала черга „глядачів“ показати власний хист.

І знов таки насолода для вух змусила мене ще ненадовго залишитись... Аж поки не випала нагода впасти на хвіст людям, що збирались йти на квартирник... Але то вже інша історія, з якої презентує відео (пів складу „Агарти“ (Олеся та Наталка) з Феліксом, який залишився для обміну досвідом на ніч у Кременчуці, із „Арканар“):



Додому повернувся тільки о 8-мій ранку.

4 Comments:

6c6c6 said...

Фігово у мене з висловленням думок та вражень, сподіваюсь хоч хтось до половини дочитає :)

gycel said...

"правильний" Онейроїд на ласт.фмі -
http://www.last.fm/music/Онейроид
тому що українського дизайну цієї мережі поки що нема
Фелікс з ними не грає з середини 2008.
сучасний склад:
Бурлік - вокал
Оксана Вишня - вокал
Гоша Малюков - барабани
Валерій Власенко - гітара
дафанкі Макс - басуха
Вова - бонги

gycel said...

і приходь в неділю в рідному місті

http://i258.photobucket.com/albums/hh244/gycel86/KREMEN.jpg

6c6c6 said...

gycel, правильна назва має бути лише 1 незалежно від інтерфейсу на ЛастФМ. Ніколи не розумів навіщо по кілька інтернаціональних назв на кшталт Крода та Kroda... Типу вирішуй сам що ти слухаєш. Так яка вріна назва гурту?

Щодо неділі то обов’язково піду. Цікаво послухати Прибульців в офіційній обстановці, ну і місцеву мені ще не відому Блажь. Звісно й Онейроїд :)