Feb 24, 2009

Впорядковано фонотеку ЖЖ-спільноти гурту "Плач Єремії"

Photobucket

Тарас Чубай/Плач Єремії/Скрябін - Наші партизани (перевид.2005)
Плач Єремії - Рок-легенди України (2003) збірник
Тарас Чубай / Плач Єремії - Світло і сповідь (2003, перевид. 2005)
Плач Єремії - Світло і сповідь (2003) сингл
Тарас Чубай та друзі - Наш Івасюк (2003)
Плач Єремії - Як я спала на сені (2001)(сингл)
Тарас Чубай, Скрябін та друзі - Наше Різдво (1999)
Плач Єремії - Я піду в далекі гори (1998) міні-альбом
Плач Єремії - Добре (1998, 2005 - ремастер)
Плач Єремії - Хата моя (1996) tape rip
Плач Єремії - най буде все як є (1995)tape rip
Плач Єремії - двері котрі насправді є (1993)
Тарас Чубай - Останній грім (1992) solo acoustic


Деякі з цих релізів є рідкісними, крім того всі вони в найкращому бітрейті MP-3 320 кб/сек. Слухаймо класику!
Крім того, у спільноті завжди оперативно з"являються новини.
Присилайте цікаві матеріали на тему, певен, багато всього є по світах!
Долучайтесь до Легенди!
http://community.livejournal.com/plach_jeremiyi/

9 Comments:

Nokenicus said...

Hola, pasando a saludar y tambien para invitarte a que pases y veas mi blog a ver si encuentras algo de tu agrado y si te gusta intercambiemos enlaces, una suerte de fucionar dendritas o algo asi diria yo,je.
Saludos y hasta la proxima.

parazitakusok said...

нато гоу хоум

gycel said...

я тож перший комент не проссав :))
ну, але баагтство мов - це, безперечно, чудово :)

Anonymous said...

дякую дуже!

Klodius said...

Гражданін, що залишив перший коммент, пропонує дружити домами=)

Дуже дякую за "Осінній грім" - це рідкість=)

parazitakusok said...

;) та цій браза вже кидав комент до мене на мега-фарш.блогспот.ком - я скористався гугл-транслятором, все зрозумів, та й зробив на нього лінок..
- в нього багато чого є, до речі, кльового... .
а щебетала пташечка щось поки не вперла.. ;((((

gycel said...

Останній грім палюбе раритет!
чотко!

Klodius said...

а щебетала пташечка щось поки не вперла..

От я теж якось поки не пронявся.
"Акустика" був кращий альбом, як на мене.
Скоро Лірника Сашка викладу=)

gycel said...

Лірника Сашка буде надзвичайно доречно! Давно вже охота послухати.
Щебетала пташечка походу має комерційний саунд, а це року на користь не йде.
А щ, чесно кажучи, прозрвіаю з вашої працьовитості. З блогів, де буває українська музика ви, певно, лідер за темпами!
Творчих узбекоу вам =)