Mar 18, 2009

ТОТЕМ - дискографія

Ну шо, піпл, альтернатива завжди є, ви ж знаєте. От ми її і послухаємо. І бажано шось відписати, якісь враження, якшо вони з´являються, бо віщати тупо в космос я не дуже люблю.

Блог – метод спілкування і нікуди від цього не дінешся. Нікого, звісно, не примушую через силу терти коменти, але якщо тема небайдужа – пишіть, не морозьтесь )

Якшо з цим все ясно, то переходимо до справи.

Тєма така – може десь іще у світі ще і є якісь тотеми, але в нашому разі «Тотем» - це крутий сайд-проект лідера гурту Ворождень Володимира Кучинського – для мене і людей, які знають, гурту однозначно культового без питань і одного з кількох найцікавіших в Україні.

Як і кожен порядний сайд-проект, «Тотем» дає змогу виявити ті риси творчості, які не присутні належним чином у творчості «основного» гурту чи просто «не вписуються» в його концепцію повною мірою.

Порівнювати докладно ці мУзики не буду – то буде вже рецензія чи стаття, а це я пишу не тут.

Сказати варто лиш те, що в нас в Україні «темна» електроніка поза екстремальними експериментами і конкретною контркультурою майже не проізростає. А дарма.

Тотем за своїм саундом якраз не є чимось екстремально-вбивчим (навіть дещо навпаки – багато елементів, що можуть здаватись попсовими, але насправді служать створенню відповідної атмосфери), але як його музика, так і тексти являють собою чудову альтернативу як отакій творчості, так і українському мейнстріму, який, за всіма ознаками, чіпляється за мелодійність як останній притулок творчості в межах свої касти.

Кароч, Тотем - це нестандарте музичне мислення, не позбавлене, проте, певних реверансів в бік багатьох культових у світі гуртів, перераховувати які я навмисне не стану, бо не у впізнаванні алюзій кайф – залишмо це постмодерністам =)

І вже якщо раптом тут хтось торчить за Холодним Сонцем чи некомерційними релізами Скрябіна, шо подибувались досить рясно в 90-х – ви з великою вірогідністю можете приторчати на Тотем, якщо, звісно, перерослий згаданий рівень.

Ці маргіналії надзвичайно привабливі.

Тепер чисто по альбомах

Бітрейт усіх: 320 кб/сек
Жанр: dark electro, downtempo, teсhno, cyberpunk, gothic, romantic

Тотем - Фотосинтез - 2005

Photobucket


хоботнути


01 квіти
02 тихо
03 фотосинтез
04 той, що дивиться вниз
05 такий я
06 ти станеш човном
07 більше ніж ми
08 не моя ти
09 і прийде день
10 тобі
11 колись

«Фотосинтез» палюбе треба слухати першим – самі зрозумієте чому, а як на мене, через його еклектичність – досить цікаву, особливо як на «свіже» вухо. Хто не вірить – хай просцить прямо зараз всього один тречок – невпадло =)


трек - Фотосинтез




Тотем – Як я став покидьком (2006)

Photobucket

хоботнути

01 збочення
02 солодкий блуд
03 якщо ти помреш
04 ну так і шо
05 зупини мене

Ага! Не ждали! Нігілізм у всій його «красі» та естетичному знущанні =)

Кожен має на це право і відмовляти в такій потребі все-таки негуманно =)

Трек – Ну так і шо




Тотем – Я романтика (2006)

Photobucket

хоботнути

01 сезон дощів
02 я романтика
03 мені наснилось вночі
04 сам-один
05 така пізня, така тепла осінь
06 як
07 він
08 останній день
09 кульбіт

Внатурі дуже романтичний альбом, але без соплів – красиво, чотко, все як має бути.

Тобто маємо справу не з диском серії «романтіккалекшн», а радше цікавим пасом в бік Миколи Хвильового та українське поетичне кіно (починаючи з назв).

До речі, чудові саундтреки до ще нествореного фільму – якщо маєте з цим до діла, неодмінно слухайте.

Романтика специфічна, але, повторюся, справді нештучна і жива.


Трек – Така пізня, така тепла осінь





Тотем – Зроблено в УРСР (2007)

Photobucket

хоботнути

01 прдз
02 зроблено в УРСР
03 на жопу масла
04 я тінь

Єдиний з чотирьох альбомів, який повінстю від і до можу назвати конкретним жестяком.

Як зрозуміло вже з обкладинки, не варто тут чекати псевдолівацької романтики на кшталт як у Жадана. Крім того, тут найбільше з усіх альбомів залучено живих інструментів, найчутнішим з яких є гітара.

Водночас він короткий – думати і справді є над чим і так. Уявляю, якби треків було багато =)) Найбільш рокова за настроєм річ, до речі. А ще – не про політику, як може здаватись.

Трек – Зроблено в УРСР




Тотем (2007)

Photobucket


хоботнути

01 мій брат вітер
02 може
03 секс
04 холодне сонце
05 один із тисяч дивних днів
06 зламалось серце
07 я ангелом буду
08 сховай мене
09 небо

За настроями та звучанням найбільш схожий на «Я романтика», їх цікаво порівнювати.

Трек – Мій брат вітер

8 Comments:

alexander-raven said...

Дякую!

Але судячи з нумерації директорій в архівах, має бути ще як мінімум два альбоми :) Може, їх теж маєш? :)

А альбомів Dead Faith у тебе раптом немає?

gycel said...

Нє, нумерація там без понтів.
альбомів нема.

alexander-raven said...

Я думаю, що нумерація має бути нормальна... Зараз спробую у Кучинського в ЖЖ спитатись =)

kuchinsky said...

Насправді першим альбомом був "Парадокс вільного падіння" 2004 року. Під номером 5 мала би бути збірка "The singles". І останнім номером програми - "Неймовірна ніжність" 2009.

Зрештою всі альбоми незабаром будуть опубліковані на сайті Ворождня. А взагалі спасибі велике за піар :)

gycel said...

ого, я не знав.
дякую за авторитетне уточнення і чекаємо на музику на сайті

Anonymous said...

Дуже дякую за музло. Приторчав:) Але є одна проблемка: "Фотосинтез" - з якого тіпо тра починати слухати - чомусь не грузицця...

До речі, мені особисто найбільше подобаєцця "Зроблено в УРСР". Принаймні поки що))

trv

gycel said...

цейво - там фотосинтез і зараз можна качнути, просто лінк трохи поправити, але я зараз спробую його внормувати і сам.

Anonymous said...

деру.
haben sie dank:)

trv