Apr 9, 2009

Вот на какие концерты я б сходило:

Очерет Джем Фест

Все просто. Главное - добраться до Тернополя, Днепра и Харькова.

Харьков - был на вокзале, Днепропетровск - аналогично (+ на автовокзале), Тернополь - шот около того (покурить не успел).


Особливістю " ОЧЕРЕТ-ДЖЕМ-ФЕСТУ" є те що, окрім власної програми гурт Очеретяний кіт акомпанує лідеру, автору та виконавцю іншого гурту.

Це демократична формація, тобто всі представлені в рівній пропорції по часу лабання шедеврів нечуваних пісень.

Послухати пісні гуртів "Очерет джем фесту" ви зможете на myRadio.com.ua чи на www.myspace.com/ocheretfest

9 квітня
Тернопіль
в приміщенні кінотеатру "Перемога", бульвар. Т Шевченка, 27
18:00

11 квітн
я
Дніпропетровськ
Клуб "MasterShmidt", вул. Шмідта, 14.
19:00

12 квітня
Харків
арт-кафе "Агата", вул. Революції, 11
18:00

На сьогодні "ОЧЕРЕТ-ДЖЕМ-ФЕСТ" пропонує до уваги таких виконавців:

Павло Нечитайло (гурт " Пропала грамота", м.Кам'янець-Подільський ),
Микита Худяков (гурт " Грейпфрут", м. Миколаїв),
Аліса Гудима (м. Миколаїв, гурт "Трикіта"),
Яна Шпачинська (гурт ЧЕ-ЧЕ м. Київ) ,
Микола Доляк, та власне Очеретяний Кіт ( м. Вінниця).

Микола Доляк - это Очеретянный Кіт. Играет на флейте, но иногда и на клавишах + делает свою программу. Когда я пересекся с Очеретянными Котами, то Микола Доляк подарил мне свой дисок Місто над Бугом. Я его скоро запощу!

Грейпфрукт и Трикіту я еще не слышал.

Ну а Яна Шпачинська - мега-зачет! Гурт Че-Че я видел вживую. Тут их myspace

________________________________

11.04.2009 - @TRAKTOR, Stinx
+ какие-то диджеи из Беларуси и Литвы.


Das ist ein @Traktor! Тут все понятно.
Очень порадуюсь, когда выйдет сидючок!

Stinx - киевская команда. Я узнал про них совсем случайно в начале года. Почти все вещи, которые выложены на myspace оч. даже хороши. На ютубе куча видео.

__________________________________


Концерт капеллы Jabberheads



11 квітня, в суботу О 21.00 в Арт-клубі "Чеширський Кіт" (м.Київ, вул. Скляренка, 9)
відбудеться концерт київської групи JabberHeads.

Цього вечора колектив представить оновлену колекцію музичних історій. І кожен бажаючий має змогу стати учасником чи навіть героєм цих яскравих історій.

Пориньте в безмежний багатогранний світ дивовижних музичних фантазій від JabberHeads!

Короче, слушать на оф сайте, а качать - у меня!

_________________________________

Итог:

- сегодня - файне-місто Тернопіль.
- 11 го - сразу три сейшена в двух городах.
- 12-го - посвободней.

4 Comments:

Klodius said...

Jabberheads - оце я думаю сходить=)

parazitakusok said...

а я твій очереткварк слухаю!!! Треба шукати не в 48 кілобіт - стьомно ;)

sergeylittle said...

пан ПаразитаКусок!!!Лучший анонсер!!!! Спасибо Кирилл!!! Электроды еще не закончились?

parazitakusok said...

пан Літтл - не палите наше контрреволюционное дело!